Ny start o de känns helt underbart =)

Ok just nu känns allt i livet perfekt. =) Har börjat o träna på gymmet hur roligt som helt. Har tränat i 3 dagar hittills o tycker de e kanonkul. Kommer garanterat fortsätta med detta. Har i dag haft världens träningsvärk men fuckit när vi kom till gymmet idag försvann den hur gött som helst. Får använda min bror som coach har inte känns såhär mycke för o träna sen ja spela fotboll för 100 år den. Har tagit beslutet oxå att sluta röka ok försöka iaf. Får verkligen försöka med detta ska röka sista cigaretterna nu idag så får vi se hur man överlever morgondagen. Att sluta röka skulle ju betyda mycke bättre hälsa o bättre ekonomi så nu får ni fan se till att peppa mig till att lyckas med mina mål innom träningen o sluta röka.

Nu ska ja återgå till mitt sällskap ha det gött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback