Förvirrad bortkommen förbannad...

....ja allt på en gång. Gick upp imorse fixa frukost till sofia. Hon kom förbi efter jobbet. Drog o träna när de öppnade vid nio. Hur gött som helst ju. Jösses lite segt är de att inte kunna träna den veckan man har kidzen. Kan kan man väl men inte när man känner för de. Idag fick man börja om iaf....körde armar o mage. Orka ha sånt jävla k*kvärk i höft o sånt...haha oxå kallad träningsvärk..=) Käkade lunch o så efter träningen. Drog sedan iväg en sväng för o kolla läget på jobbet. INTE OK! efter det besöket kände ja en viss panik o ångerst över att behöva jobba som assistent. Kommer nog överväga detta med jobb. Nåja kom hem iaf hämtade liam packa väskan igen drog till gymmet, Nu var de dags för kidzens pass. Bad. Alltså seriöst svinkallt vatten i barnpoolen geeee. men men kidzen hade roligt. Plaska o hade sig ja o sofia satt mest o frös. Efter badet blev det till o dra hem o laga middag. Fick bli fiskgratäng o potatis. Lilleman åt lite halvdåligt. Har bakat muffins. Muffins med kardemumma och russin. Helt ok smak måste jag säga. Kanske skulle ta o baka en omgång till fast då med en annan smak...yeah får la se va de blir orkar nog inte göra de idag iaf. Skulle kört en maskin tvätt oxå o visst egentligen borde jag väl gå ut o starta men maskin men ja orkar verkligen inte det. Åhhh förbannad e ja oxå för att det ska behöva vara såhär.

Förvirrad jo men visst vettu vet inte riktigt hur ja ska göra. Men de e la lika bra o göra som jag bestämt mig för så får man se längre fram hur det ligger till då. Just nu e ja så trött på all skit! Jag nöjer mig med de som ja har. O gött de la det. I veckan annars blir de till o handla present till Zandra hon ska ha sitt kalas på lördag. Imon ska ja jobba sen på möte fick förlänga liams tid på dagis eftersom de blivit lite fel med allt. Försökte lösa nån som kunde rycka in om de skulle behövas. morsan e ju borta. Men fick löst det iallafall o de e ju bra det. Efter det vet ja inte. Ska förmodligen in en sväng på andra jobbet. Får kika på oxå hur Sofia jobbar annars blir de väl till o hänga med Kidzen. Fredag hade jag nog tänkt hälsa på min släkt lite..;) får se hur man gör eller om man tar en del av släkten på lördag när man ändå ska ner till GBG. Jaja det återstår o se. Shit va denna vecka gått fort. helt sjukt nu ska jag inte "jobba" förrän på onsdag nästa vecka. Hmm kan inte skriva mycke mer om de pga sekretess o sånt. Skönt o vara "ledig" iaf.  Har bara 8-14 o mötet imon sen e ja ledig.  Har dock hela nästa vecka planerad redan får la se hur de blir med jobbet men annars e de fullt upp.

nee nu ska ja försöka sova eller nått. Orkar verkligen inte idag alls. Skulle haft en vän på fika men jag kände att de e lite mycke så jag bad honom att vi skulle skjuta fram de ett tag.

Ha de så bra...
puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback