DAMN IT....

Hmmm blegar fortfarande på tv o e inte trött för fem öre inte ok! Har kollat på en film som gick på tv helt kass egentligen men men spela roll nu har man sett den oxå. Sofia hörde av sig hon kunde inte få fram mer info idag damn it. men klart besked skulle ges imon innan 15 o då skulle hon meddela mig direkt. hoppas hoppas hoppas

Alltså just nu känner ja mig gött förvirrad. Hur ska de egentligen vara för att man ska vara nöjd liksom? Träffade en person ett tag han va grymt mysig o allt de där på alla sätt o vis. MEN han hade de inte klart med sitt och han har några brister som jag inte accepterar i dagens läge. För några år sen hade förmodligen kvittat. Sen snacka ja me en annan person på nätet (har träffat honom ett par ggr ute men inte reflekterat över de så förrän han fann mig på nätet) o han va hur gullig som helst tills ja av en slump träffa personen ute på krogen. Så omogen o så töntig ja allt haha ja då va inte det bra. Sen har vi den där. Ja ni vet verkligen den där....perfekta....har allt man kan tänka sig o lite till. Jättemysig personlighet grymt söt och charmig. Allt var perfekt. men kändes som om de var för perfekt. eller inte så inte på de negativa sättet men för min del var de för perfekt. Sen hade de ändå blivit massa krångel I think. hmm vet inte vart ja skulle komma med detta men har hur som helst konstaterat att det e sjukt att man aldrig e nöjd att ingenting duger.

När ska man bli trött då? Jag ska för fasiken jobba imon. hmm inget kul folk inne heller. Hmm men vilka e kul då? öhhh...finns la en o annan och självklart min älskling men va fasiken vi lyckas ju hela tiden gå om varandra *suck* Får ringa honom imon o se om han vill umgås lite eller så. awww...*puss*
 Snacka me Rickard förrut fan så störd han e...=)  hehe får la se om man träffar honom imon. Ska träffa Jeremy ev imon oxå DAMN hur ska man hinna med allt jag ska ju för fasiken jobba.

Neee fy fasiken kanske borde göra ett försök till o sova eller så har ju redan försökt 3000000ggr så 1gång till skadar la inte antar ja. Funkar de inte nu e de ju lika bra att vara vaken tills man ska dra till jobbet, o de e ju segt med tanke på att då lär ja förmodligen inte orka med mer än jobbet.


Puss puss

"Man sover som bäst när man ligger sked"
- Absolut att man gör eller?
-DAMN ja sover dåligt nån som vill göra mig sällskap
- Do it!

Störd så störd say what what?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback