Avlider snart

Damn detta har varit den mest pissiga dagen på länge...shit trodde fan ja skulle dö på arbetstid idag. Fy fan vilken seg dag. Orka me sådan här dagar, nu tänker ni men gör nått åt de då. Jag har ingen talan på mitt jobb får snällt o lugnt sitta brevid o hoppas på att något ska hända. Satt o hoppades på att en bomb skulle falla ner på köksbordet idag så de hände något men inte ens de hände. Har vait i väg efter jobbet o handlat lite o så. Efter de har ja inte gjort ett skit. Kommer inte göra så mycke heller antar ja finns ju inget att göra. Får blega tv o passa på o sova ut imon sen kommer ju lilleman. Ska bli riktigt roligt att ha honom har massa planer om han nu blir frisk. Tänkte kolla på en film nu snart tror dock att ja redan sett den så får la kanske kolla på någon på datorn. Segt som fan me denna jävla kyla oxå DAAAAAMN nu har ja säkert fått böter måste kolla de...Sååå nej jag hade klarat mig puh...Sååå segt o pröjsa böter kan ju lägga pengar på annat liksom. Har en del planer nu framöver ska bara komma i kapp med ekonomin först så ska de mesta lösa sig. Min morbror har lovat o hjälpa mig den dagen ja behöver hjälp så de e ju gött det iaf. Fan skulle nog förmodligen inte vara här ja e idag om de inte varit för min morbror o ingifta moster. DAMN alltså. De och min bror är de som betyder något i familjen. Ok självklart min son oxå men d e en sån självklarhet.

Hmmm nej usch nu blir ja fan deprimerad. Vetskapen om att jobba imon får än o vilja gå o dö. Jösses alltså ja måste finns nått ja verkligen trivs med. Hmm...vad skulle de kunna vara. Ok ja har en plan för de oxå men får vänta ett tag till o så jag e helt säker på saken i sig men får avvakta lite till o se hur saker o ting utvecklas med Liam o allt annat..;) Saknar faktiskt min vän lite tro de eller ej men så är de iaf. *suck* Får la träffa o fika med honom i veckan tillsammans me lilleman om han har tid o framför allt om liam e frisk han går ju före allt för min del. I mon ska vi nog förmodligen dra o träna gött som fan ska de bli iallafall om de nu blir av. Skiter i att ja e lite sjuk fortfarande nu behöver ja verkligen träna känns så iaf.

Nee dags o dra tja

Puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback