Känns skumt men who cares?

Ok har varit o jobbat idag. Drog från jobbet vid 14 stack o hämtade lite papper som ja ska lämna in på kommunen. Drog upp o hälsade på...på sjukhuset en sväng. Kom hem o packa o röjde lite. Drog o träna. Kändes helt ok o träna. Körde rodd o löpning. Imon blir de till o ta de lugna passet får köra mage o köra frihand. sen får de bli lite yoga. DAMN de hjälper verkligen till  med stelhet o så. Hur bra som helst ju...

Ok fick höra att min ex ehm vill inte ens kalla de de men iaf, (inte han ja har min son med) iallafall han dog i helgen. Gissar på överdos eller mördad. polisen hade tydligen inte velat säga nått om de hela pga va de nu va. Inte för att jag bryr mig så egentligen men de e ändå en person ja spenderat 4år med.  Nåja nog om de. blir deprimerad av den tiden. Tycker mest att det känns lite halvskumt så.

Har förövrigt flummat me sofia nu på kvällen. Sen kom Robert förbi han gick här för en stund sen. Han e verkligen störd om nått. Jaja men de e altid kul o skratta.

nu ska ja nog krypa till kojs som man säger...*asg*

Jaja pussilipuss...


"Min bästaste bästa vän tänker inte åka utan mig awwwww såååå söt..=)"

JA SOFIA JA VET men du e min fru o han e min vän...puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback