Problem, facebook, mobil o vardags....

Jaha nu var de ett tag sen ja blogga...mycke har hänt.... Har så mycke runt om just nu att ja inte hinner med att sitta vid datorn. Till en början me har ja min far. Jag vet inte ens vart man ska börja. orkar inte dra hela historian om honom kortfattat han borde låsas in på en låst avdelning på psyk. Han förstör för allt o alla. O framför allt för sig själv. Låst avdelning e inget ja säger bara för att ja e arg på honom utan mer för att han skulle verkligen behöva det. Men får la fortsätta köra honom till psykakuten me jämna mellanrum. till slut kanske nån fattar o hjälper honom. Nog om de. Sen har ja mitt jobb personen ja jobbar med ligger på sjukhus o de ser inge bra ut. Jobbigt då man bryr sig o tycker så mycke om personerna man jobbar med. Eller ja gör de iaf. Har ett problem med min morsa oxå som kanske e ett lyxproblem men för mig är de jobbigt iaf. Känns som om den tiden man har liam går för fort o veckan man inte har honom e de bara jobb o problem har liksom ingen tid för mitt egna liv. måste hjälpa alla andra hela tiden. Men hellre att ja har de skit än min bror o kjell o elisabeth. Ändå känner man att de hade varit skönt o få en dag eller kanske två dagar där man inte behöver handskas med problem. men de e la bara o bita i hop o försöka så gott de går ja menar jag har la egentligen inget o klaga på har ju de ganska bra om man jämför me många andra.

Hur som har idag varit på kalas hos min underbara moster som fyllde 50år idag, Jättekul verkligen o komma dit mina kusiner och kusinbarn var oxå där brorsan hängde oxå på himla roligt när alla e liksom. Lillemantrivdes jätte bra. Han berätta för alla att han hade hoppat från kanten när vi badade o att han hade simmat...haha på hans sätt..=) Han blev dock jävligt förbannad när han inte fick åka i mikaels nya bil. men men får bli nästa gång jag har honom.  "neee saab uschbil saab fiiin bil en brum brum bil" sug på den vännen haha du som lärde honom att saab va en skitbil...haha.

Lilleman har lärt sig lite nya mooooves och nya uttryck...alla uttryck är la inte ok! men iaf....Dooo it Do it.....DAMN IT....a men de e gooott de...=) hehe...snart är han helpimp..=)

JAHA alla hjärtans dag.....hur kul är de då? inte alls faktiskt...eller a beror la på hur man ser de...ja bryr mig faktiskt inte så mycket om att de e de idag har haft en kanondag men tycker synd om alla som inte blivit uppvaktade som de hoppats på. Själv ska ja väl tacka för alla rosor o alla hälsningar som jag har fått idag haha har nog aldrig fått så många hälsningar...haha FB =) Alltså på tal om FB (facebook) när man började med de höll man ju på i ett. va me på allt skicka till allt o alla osv...jösses va de runnit ut i sanden. Usch hur kul e de då? man har på fb i bakgrunden kollar om nån skrivot något kul mer än då är de ju inte...Nu verkar fb blivit skitstort...fick min träningstidning för nån vecka sen o där rekomendera de att bli medlem på FB halllåååå eller har de inte gått för långt då? hmmm...men ok ja förstår deras tanke...att om man inte har vänner o bekantar o mår bra psykiskt kan man inte bli bra fysiskt men de måtte väl ändå vara bättre att ta sig ut på stan o träffa folk än o sitta framför datorn o kommunicera...hallå hur gjorde man förr eller?  Ta bara som innan man hade mobiltelefon? Man ringde hem till folk bestämde tid o plast o sen fick man stå o vänta o hoppas på de bästa liksom. Idag haha klarar man sig inte utan mobil o internet...o nej jag klagar inte på andra ja e själv likadan får panik o känner mig naken om ja missar o ta med mobilen till jobbet. Även om den ligger på ljudlös i fickan på jackan så finns den där. Man kikar till den med jämna mellanrum ifall om att man fått nått kul mess eller att nån kul person har ringt. Visst nu händer ju inte de men iaf. Hade en period då de va riktigt kul o ha telefonen ifall om att. numera e de mest jobbigt o få samtal eller sms... men ändå måste man ha med den. haha sjukt egentligen. Mobilen e på dygnet runt ifall om att...Har iaf börjat sätta den på ljudlös på nätterna haha...

ojoj hamna in på nått helt annat hehe men men...skriver ju de man kommer o tänka på. =)
Nu får ja väl försöka varva ner o blega lite på tv o så...imon blir de bad med kidzen ska bli himla roligt faktisk...
nästa vecka blir d jobb o enbart träning för min del. Inga bärs på helgen måste fan ut o jogga o röra på mig börjar ju fan se ut som en flodhäst snart INTE OK

Nåja god natt o sov gott...

till alla er som inte fått som ni vill ha de...jag tänker på er iaf...haha även om ja inte vet vilka alla e så tänker ja iaf på er...de e ju tanken som räknas...=)

Puss puss


ÄLSKAR MIN SON ÖVER ALLT ANNAT PÅ DENNA JORD

Kommentarer
Postat av: Anonym

tur att ja har en vecka på mig att lära upp honom igen då=)

2009-02-15 @ 11:10:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback