Fördel o vara sjuk...

...kanske inte....men jösses ringde jobbet idag o sa att ja kan börja jobba igen på nyårsdagen. Eftersom ja e ledig imon på mitt schema så. Har mått hyffsat bra idag så jag har fan fått en flipp o röjt undan över allt. garderober kläder kök sovrum liams rum ja verkligen överallt. slängt massa skit. Har bara sista skräp påsarna kvar men orkar fan inte springa ner med dem nu e ju 100 trappor. Hur som blev de hur bra som helt. Dock väldigt tomt över allt känns som om man sitter i en cell men ska shoppa lite tavlor o pynt så de blir ordning på de oxå. Mitt sovrum e typ klart. Behövs 2 lampor dit så e de klart, mmm kanske 2 mattor oxå för o höja mysfaktorn lite. Liams rum e ju klart ska bara tapetsera om nån dag när ja orkar. Kanske nästa gång ja e sjuk..=)  Pratat med min älskling idag. Han hade planer inför nyår. Hmm iccccche jag ska fan ta de soft. Ska laga middag tillsammans med min son o käka godis o kolla på *suck* tv om ja fick välja men antar att de kommer bli bilar. (spyr snart på den filmen) men men så länge han e nöjd e jag de. Ska fira lite "julafton" oxå med Ella o Sofia, Liam ska ge Ella sin julklapp. Mysigt så.

Nu Tänkte faktiskt ja att jag skulle lägga mig o kolla på TV....o försöka sova lite.

Men ha de så gött då....

Pusss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback